Distances vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtu līgumu gadījumā saskaņā ar ZVPot patērētājam ir tiesības 30 dienu laikā pēc pārņemšanas informēt mūs, ka viņš atkāpjas no līguma, nenorādot sava lēmuma iemeslu. Patērētājs ir fiziska persona, kas iegādājas vai izmanto preces un pakalpojumus mērķiem, kas nav saistīti ar savu profesionālo vai algoto darbību. Iespēja atkāpties no līguma saskaņā ar ZVPot līdz ar to neattiecas uz juridiskām personām.daudzums ir samazināts bez patērētāja vainas.
Gadījumā, ja pārdevējs konstatē, ka atgrieztā prece ir bojāta vai atgrieztais daudzums nesakrīt, patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanu, ja vērtības samazināšanās radusies tādas rīcības rezultātā, kas nav noteikti nepieciešama, lai noskaidrotu preces raksturu, īpašības un darbību. Patērētājs var pārbaudīt un pārbaudīt preces tiktāl, cik tas ir stingri nepieciešams, lai noskaidrotu faktisko situāciju. Uzņēmums nevar atņemt patērētājam tiesības atkāpties no līguma un tādējādi atmaksāt pirkuma cenu, pamatojoties tikai uz preces vērtības samazināšanos patērētāja rīcības dēļ.
no līguma. Pierādīšanas pienākums attiecībā uz atteikuma tiesību izmantošanu saskaņā ar šo pantu gulstas uz patērētāju.
Ja esat jau saņēmis preci un atkāpies no līguma, Jums ir jāatgriež prece 30 dienu laikā pēc paziņojuma atteikšanās ierakstītā sūtījumā EXPEDICO/DPD/ Lietuva HUB/PJU Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. Lithuania
Tiek uzskatīts, ka Jūs preces atgriezāt laikā, ja nosūtāt tās pirms 30 dienu atgriešanas perioda beigām.
Atgrieziet preces kā paku, nevis kā vēstuli. Kopā ar atgrieztajām precēm TIEŠĀM KĻŪDA, atgriešanas izmaksas, kas tiek iekasētas saskaņā ar piegādes pasta nodaļas cenrādi un ir atkarīgas no pieprasījuma veida un summas, atlīdzinot papildu izmaksas, kas radušās, ja viņš ir skaidri izvēlējies citu sūtījuma veidu no lētākā standarta paka, ko piedāvā pārdevējs (Mēs lūdzam jūs atgriezt preces kā sūtījumu, nevis kā vēstuli. Atgrieztajām precēm jāpievieno rēķina kopija un aizpildīta atgriešanas veidlapa rēķina aizmugurē. MĒS NEPIEŅEMAM izpirkuma pakas.)
Līguma atteikuma gadījumā patērētājs sedz tikai preces atgriešanas izmaksas, kuras tiek iekasētas saskaņā ar piegādes pasta cenrādi un ir atkarīgas no veida un izmēra pieprasīt atlīdzināt papildu izmaksas, kas radušās, ja viņš ir nepārprotami izvēlējies citu sūtījuma veidu, nevis pārdevēja piedāvāto vispieejamāko standarta sūtījumu
Līguma atteikšanās gadījumā uzņēmums nekavējoties vai nē vēlāk kā 30 dienu laikā pēc visu maksājumu atgriešanas, kas saņemti pēc paziņojuma par atteikumu saņemšanas. Uzņēmums patērētājam atdod saņemtos maksājumus ar tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu patērētājs izmantojis, ja vien patērētājs nav skaidri pieprasījis cita maksāšanas līdzekļa izmantošanu un patērētājam tā rezultātā nerodas nekādas izmaksas. Patērētājs nevar pieprasīt atlīdzināt radušās papildu izmaksas, ja viņš ir nepārprotami izvēlējies citu sūtījuma veidu, nevis uzņēmuma piedāvāto vispieejamāko standarta sūtījumu.
Ja prece nedarbojas pareizi vai nedarbojas atbilstoši atbilstoši jūsu vēlmēm, lūdzu, zvaniet mūsu tehniskajam dienestam pa tālruņa numuru, kur mūsu konsultanti varēs jums palīdzēt ar nepieciešamajiem paskaidrojumiem. Tādā veidā jūs izvairīsities no iespējamās preces nepareizas lietošanas un pašas preces bojājumiem, kā arī iespējamiem citu lietu bojājumiem.
Precēm, kuras, mūsuprāt, ir bojātas nepareizas vai neatbilstošas lietošanas vai apstrādes dēļ, kas nav absolūti nepieciešama mēs nevarēsim ņemt vērā sūdzības, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību. Atsakoties no pasūtījuma, ja izvēlējāties eksprespiegādi, mēs neatmaksāsim pirkuma cenas starpību starp eksprespiegādi un standarta piegādi. Ja pēc sūdzības noraidīšanas vēlaties atkārtoti pārņemt šādu preci, mēs to jums nosūtīsim un iekasēsim ar šādas preces piegādi saistītās izmaksas, taču jūs varat izņemt šādu preci mūsu adresē.
saites